preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci

Login
 

POPIS UDŽBENIKA 2014.-2018.

http://www.hrt.hr/arhiv/ndd/slike/logondd.jpg

http://www.unicef.hr/tmpl/unicef2/images/unicef_logo.gif

E-Dnevnik

E-knjižnica

On-line katalog naše knjižnice

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kulturna baština moga sela

Anketa
Upisuješ li svoje podatke u neku tražilica da vidiš koji su podaci o tebi dostupni na internetu?



Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 9. 2012.

Ukupno: 1583800
Ovaj tjedan: 278
Danas: 70
Školska prehrana

Vremenska prognoza

http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/cartoons/images/agcartoons5.gif

Nauči šah online

Šah uz školu po modelu Garryja Kasparova

Školsko zvono

http://leusd.ohs.schoolfusion.us/modules/groups/homepagefiles/cms/568565/Image/old_school_bell_ringing_hg_clr.gif

"Plastičnim čepovima do skupih lijekova"

Eko kutak

Juhuhu portal

http://www.travel-design.com/foto/onpage/Hrvatska127_Kartaparkoviprir.gif

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_jmVrHUtGq7unO7_HQL25UN6x0FXJQ7DhjV1g4JYqX65-sx-4

Obiteljski kutak

http://hlapic.net/templates/hlapko/img/header_10.png

http://www.sretnodijete.net/themes/default/images/logo.jpg

http://www.sretnodijete.net/ads/adpeeps.php?bfunction=fetchad&uid=100000&cid=93947&aid=213&atype=1&bzone=default&bsize=160x160

http://www.hrabritelefon.hr/pic/184/207/original.jpg

http://www.sigurnijiinternet.hr/wp-content/uploads/2012/07/CSI-finalni-header-1-7.png

http://ss-industrijsko-obrtnicka-sb.skole.hr/upload/ss-industrijsko-obrtnicka-sb/images/static3/1322/Image/european_union.gif

Kemija

NASTAVNIK

Željka Maslač - Pongračić

7. razred

  • 8. razred

 

Kemija u osnovnoj školi prvenstveno je usmjerena na kemijska znanja potrebna za svakodnevni život, na zanimljivosti i doprinos kemije u izgradnji kvalitetnijega života. Zbog toga kemija nije namijenjena samo budućim kemičarima i prirodoslovcima, nego svim učenicima osnovne škole.

Nastavni program kemije učenicima treba omogućiti razumijevanje prirodnih pojava i načina kemijskog istraživanja i objašnjavanja prirode, pružiti jednostavan i zanimljiv uvid u znanstvene temelje suvremene civilizacije, te razvijati sposobnosti potrebne za nastavak obrazovanja i samoobrazovanje. Učenje kemije također pridonosi razvoju logičkog i kreativnoga mišljenja.

CILJ

Cilj je nastave kemije u osnovnoj školi uvođenje učenika u znanstveni način razmišljanja, odgoj za razuman odnos prema prirodi i čovjekovoj okolini, stjecanje korisnih kemijskih znanja te osposobljavanje učenika za primjenu kemijskih znanja u svakodnevnom životu, tehnici i proizvodnji.

ZADAĆE

Postavljeni cilj ostvaruje se sljedećim zadaćama:

  • stjecanje znanja o najvažnijim kemijskim procesima te razumijevanje kemijskih procesa i zakonitosti,
  • uvođenje u istraživanje i vježbanje primjene znanstvenih metoda (razvijanje umijeća pozorna promatranja i bilježenja pojava u prirodi ili tijekom izvođenja pokusa; vježbanje opisivanja rezultata opažanja i tumačenja pojava na temelju usvojenih teorija i modela; vježbanje prikazivanja rezultata pokusa (mjerenja) tablicama i grafikonima; njegovanje i razvijanje umijeća shematskoga prikazivanja (crtanja laboratorijskoga pribora) i izradbe skica pokusa (shema),
  • razvijanje umijeća sigurnoga i urednoga rukovanja kemijskim priborom i kemikalijama,
  • razvijanje ekološke svijesti i odgovornosti prema radnom i životnom okruženju,
  • razvijanje sposobnosti opisivanja uočenih pojava (promjena), izricanja vlastitoga mišljenja i postavljanja pitanja koja potiču raspravu,
  • razvijanje sposobnosti logičkoga zaključivanja, apstraktnoga, kritičkog i kreativnoga mišljenja,
  • osposobljavanje za samostalno rješavanje problema,
  •  osposobljavanje za timski rad (razvijanje navike timskoga rada i suradničkog učenja)
  •  usvajanje vještine rada prema uputama i davanje uputa za rad drugima.
Elementi i mjerila ocjenjivanja iz Kemije
preskoči na navigaciju