preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci

Login
E-Dnevnik

Popis udžbenika

E-knjižnica

On-line katalog naše knjižnice

Novinarska skupina

Web stranica naše novinarske skupine.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 3. 2022.

Ukupno: 89830
Ovaj mjesec: 3013
Ovaj tjedan: 860
Danas: 93
Školska prehrana

Vremenska prognoza

http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/cartoons/images/agcartoons5.gif

Nauči šah online

Šah uz školu po modelu Garryja Kasparova

Školsko zvono

http://leusd.ohs.schoolfusion.us/modules/groups/homepagefiles/cms/568565/Image/old_school_bell_ringing_hg_clr.gif

"Plastičnim čepovima do skupih lijekova"

Eko kutak

Juhuhu portal

http://www.travel-design.com/foto/onpage/Hrvatska127_Kartaparkoviprir.gif

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_jmVrHUtGq7unO7_HQL25UN6x0FXJQ7DhjV1g4JYqX65-sx-4

Obiteljski kutak

http://hlapic.net/templates/hlapko/img/header_10.png

http://www.sretnodijete.net/themes/default/images/logo.jpg

http://www.sretnodijete.net/ads/adpeeps.php?bfunction=fetchad&uid=100000&cid=93947&aid=213&atype=1&bzone=default&bsize=160x160

http://www.hrabritelefon.hr/pic/184/207/original.jpg

http://www.sigurnijiinternet.hr/wp-content/uploads/2012/07/CSI-finalni-header-1-7.png

http://ss-industrijsko-obrtnicka-sb.skole.hr/upload/ss-industrijsko-obrtnicka-sb/images/static3/1322/Image/european_union.gif

Povijest

NASTAVNICI

Danijel Klaić

Jelka Krajinović

 

Nastava povijesti strukturirana je kronološki. Sastavnice su ovog predmeta procesi, pojave i događaji koji objašnjavaju razvoj ljudskoga društva i ljudskoga djelovanja od prapovijesti do danas. Povijest dijelimo na opću i nacionalnu. Ovisno o tome što proučava ona može biti politička, kulturna, socijalna, gospodarstvena i druga.

Suvremena nastava povijesti proučava više društvenu i kulturnu nego političku povijest, unoseći brojne sadržaje iz područja kulture, znanosti i svakodnevice. Tijekom učenja povijesti naglasak se stavlja na umijeća koja učenici trebaju usvojiti, jer povijest se može razumjeti samo ako učenici, uz ishode povijesnih istraživanja, uče i o metodama kojima se povjesničari služe pri poučavanju prošlosti.

CILJ

Svrha je nastave povijesti u osnovnoj školi omogućiti učenicima da na odabranim temama steknu znanja i intelektualne vještine koje će im pomoći u razumijevanju suvremenog svijeta. Osnovni cilj učenja povijesti u osnovnoj školi jest razvijanje interesa za izučavanje prošlosti i zanimanja za sadašnjost, odnosno razvijanje povijesnog mišljenja.

ZADAĆE

Učenici:

  • uče o najvažnijim događajima, pojavama, procesima i značajnim obilježjima razdoblja i društava koja proučavaju, što uključuje gospodarstveni, društveni, kulturni i politički razvoj, svakodnevni život, ideje, vjerovanja i nazore ljudi u prošlosti,
  • vježbaju snalaženje u vremenu i prostoru, usvajaju i ispravno rabe povijesno nazivlje u opisivanju prošlih razdoblja, događaja i procesa,
  • uče o temeljnim procesima koji pomažu razumijevanju prošlosti (kronologiji, uzročnosti, promjenama i kontinuitetu, multiperspektivnosti, tumačenju, istraživanju i značenju prošlih događaja) i upoznaju se s ulogom izvora i literature u objašnjavanju prošlosti (uče prepoznavati, raščlanjivati, povezivati i vrjednovati različite vrste primarnih i sekundarnih povijesnih izvora, te na temelju njih rekonstruiraju povijesna stanja),
  • upoznaju različite načine prikazivanja i interpretiranja prošlosti (historiografija, filmovi, dokumentarne serije, povijesni romani, pjesme, muzejski postavi i sl.),
  • pronalaze, upoznaju, raščlanjuju i vrjednuju različite izvore informacija (udžbenik, enciklopedija, historiografski tekst, školska knjižnica, muzej, internet, itd.),
  • upoznaju temeljne vrijednosti na kojima počiva suvremeno društvo, kritički razmišljaju o svijetu u kojem žive, pripremajući se tako za život u pluralističkom i demokratskom društvu,
  • razvijaju interes za povijest, ali i očuvanje kulturne baštine, razvijaju radne navike, stvaralaštvo i samopouzdanje te intelektualnu sposobnost i otvorenost za cjeloživotno učenje.
preskoči na navigaciju