preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci

Login
E-Dnevnik

Popis udžbenika

E-knjižnica

On-line katalog naše knjižnice

Novinarska skupina

Web stranica naše novinarske skupine.

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 3. 2022.

Ukupno: 94045
Ovaj mjesec: 3444
Ovaj tjedan: 2
Danas: 2
Školska prehrana

Vremenska prognoza

http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/cartoons/images/agcartoons5.gif

Nauči šah online

Šah uz školu po modelu Garryja Kasparova

Školsko zvono

http://leusd.ohs.schoolfusion.us/modules/groups/homepagefiles/cms/568565/Image/old_school_bell_ringing_hg_clr.gif

"Plastičnim čepovima do skupih lijekova"

Eko kutak

Juhuhu portal

http://www.travel-design.com/foto/onpage/Hrvatska127_Kartaparkoviprir.gif

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_jmVrHUtGq7unO7_HQL25UN6x0FXJQ7DhjV1g4JYqX65-sx-4

Obiteljski kutak

http://hlapic.net/templates/hlapko/img/header_10.png

http://www.sretnodijete.net/themes/default/images/logo.jpg

http://www.sretnodijete.net/ads/adpeeps.php?bfunction=fetchad&uid=100000&cid=93947&aid=213&atype=1&bzone=default&bsize=160x160

http://www.hrabritelefon.hr/pic/184/207/original.jpg

http://www.sigurnijiinternet.hr/wp-content/uploads/2012/07/CSI-finalni-header-1-7.png

http://ss-industrijsko-obrtnicka-sb.skole.hr/upload/ss-industrijsko-obrtnicka-sb/images/static3/1322/Image/european_union.gif

Informatika

NASTAVNICI

Ančica Jularić

5. razred

6. razred

 

Silvija Horjan

7. razred

 

Magdalena Vovra 

8. razred

 

 

CILJEVI I ZADAĆE NASTAVE INFORMATIKE

Informacijska i komunikacijska tehnologija najprodornija je generička tehnologija današnjice. Ona nalazi primjene u svakoj grani gospodarstva te u svim područjima znanosti i podloga je za uspješno djelovanje svih društvenih i državnih struktura. Predmet Informatika treba omogućiti učenicima upoznavanje s informacijskom i komunikacijskom tehnologijom.

Nastavni sadržaji iz područja informacijske i komunikacijske tehnologije moraju učenicima omogućiti: stjecanje umijeća uporabe današnjih računala i primjenskih programa (vještine), upoznavanje s osnovnim načelima i idejama na kojima su sazdana računala odnosno informacijska i komunikacijska tehnologija (temeljna znanja) te razvijanje sposobnosti za primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u različitim primjenskim područjima (rješavanje problema).

Umijeća, temeljna znanja i rješavanje problema tri su sastavnice obrazovnoga procesa koje se mogu razmatrati i djelomično odvojeno, ali tek njihovo međusobno prožimanje dat će učenicima dobru podlogu za buduće cjeloživotno učenje.

CILJ

U okviru nastavnog predmeta učenici moraju naučiti djelotvorno upotrebljavati računala i biti sposobni ugraditi osnovne zamisli algoritamskoga načina razmišljanja u rješavanje svakodnevnih problema.

Stoga, nastavni program mora osposobiti učenike:

  • za rješavanje problema;
  • za komuniciranje posredstvom različitih medija;
  • za prikupljanje, organiziranje i analizu podataka te za njihovu sintezu u informacije;
  • za razumijevanje i kritičku ocjenu prikupljenih informacija;
  • za donošenje zaključaka na temelju prikupljenih informacija;
  • za timski rad pri rješavanju problema.

ZADAĆE

Po završetku osnovne škole učenici bi trebali biti u stanju:

  • vješto upotrebljavati ulazno-izlazne naprave;
  • djelotvorno upotrebljavati pomagala za pripremu pisanih dokumenata i izradu prikaza;
  • djelotvorno upotrebljavati pomagala za pristup do udaljenih informacija te za udaljeno komuniciranje;
  • prepoznati i odabrati prikladna tehnološka sredstva i alate za rješavanje određene klase problema;
  • razumjeti načine pohranjivanja informacija u računalima;
  • prepoznati sklopovske i programske probleme koji se pojavljuju u svakodnevnom radu i odabrati načine njihova otklanjanja;
  • shvaćati pravna i etička načela uporabe informacijske i komunikacijske tehnologije i raspraviti posljedice njihova narušavanja;
  • upotrebljavati primjerene programske alate kao potporu u učenju i istraživanju;
  • upotrebljavati multimedijske alate kao potporu vlastitoj i grupnoj produktivnosti u učenju;
  • odabrati i ocijeniti prikladna pomagala za rješavanje raznovrsnih zadataka i problema iz stvarnoga života.
Elementi i mjerila ocjenjivanja iz Informatike

preskoči na navigaciju