preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci

Login
 

POPIS UDŽBENIKA 2014.-2018.

http://www.hrt.hr/arhiv/ndd/slike/logondd.jpg

http://www.unicef.hr/tmpl/unicef2/images/unicef_logo.gif

E-Dnevnik

E-knjižnica

On-line katalog naše knjižnice

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kulturna baština moga sela

Anketa
Upisuješ li svoje podatke u neku tražilica da vidiš koji su podaci o tebi dostupni na internetu?



Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 9. 2012.

Ukupno: 1583459
Ovaj tjedan: 422
Danas: 38
Školska prehrana

Vremenska prognoza

http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/cartoons/images/agcartoons5.gif

Nauči šah online

Šah uz školu po modelu Garryja Kasparova

Školsko zvono

http://leusd.ohs.schoolfusion.us/modules/groups/homepagefiles/cms/568565/Image/old_school_bell_ringing_hg_clr.gif

"Plastičnim čepovima do skupih lijekova"

Eko kutak

Juhuhu portal

http://www.travel-design.com/foto/onpage/Hrvatska127_Kartaparkoviprir.gif

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_jmVrHUtGq7unO7_HQL25UN6x0FXJQ7DhjV1g4JYqX65-sx-4

Obiteljski kutak

http://hlapic.net/templates/hlapko/img/header_10.png

http://www.sretnodijete.net/themes/default/images/logo.jpg

http://www.sretnodijete.net/ads/adpeeps.php?bfunction=fetchad&uid=100000&cid=93947&aid=213&atype=1&bzone=default&bsize=160x160

http://www.hrabritelefon.hr/pic/184/207/original.jpg

http://www.sigurnijiinternet.hr/wp-content/uploads/2012/07/CSI-finalni-header-1-7.png

http://ss-industrijsko-obrtnicka-sb.skole.hr/upload/ss-industrijsko-obrtnicka-sb/images/static3/1322/Image/european_union.gif

 

NASTAVNIK

Magdalena Vovra

7. razred

Nastavni program iz fizike temelji se na suvremenim znanstvenim spoznajama o prirodi. Program uključuje temeljne sadržaje kojima učenici trebaju ovladati da bi razumjeli pojave u prirodi i primijenili ih u svakodnevnom životu. Nastava fizike u korelaciji je s ostalim prirodoznanstvenim predmetima (kemija, biologija, geografija) i s matematikom, što učenicima omogućuje stvaranje cjelovite predodžbe prirode. Program se osniva na iskustvenom učenju (problemska i istraživačka nastava), čime se učenici nastoje zainteresirati i potaknuti na dublje proučavanje fizike.

CILJ

Nastava fizike treba učenicima omogućiti razumijevanje prirodnih pojava, osnovno poznavanje metoda i tehnika znanstvenoga istraživanja prirode, primjenu usvojenih spoznaja iz fizike u svakodnevnom životu, tehnici i proizvodnji, te razvijanje sposobnosti znanstvenoga mišljenja i samostalnoga rješavanja problema.

ZADAĆE

Učenike treba:

upoznati s najvažnijim prirodnim pojavama, stanjima i procesima te im omogućiti razumijevanje fizičkih zakona i zakonitosti,
poučiti kako znanstvenim jezikom fizike opisivati zanimljive pojave i procese u prirodi i svakodnevici,
motivirati da postavljaju pitanja i tragaju za odgovorima,
poučiti da osmisle, izvode i analiziraju jednostavne pokuse, postavljaju pretpostavke i stvaraju jednostavne slike o pojavama,
osposobiti za primjenu spoznaja i metoda fizike u suvremenom životu, tehnici i proizvodnji te za stjecanje tehničke i prirodoznanstvene kulture
poticati na logičko i samostalno zaključivanje te u njima, pri proučavanju prirodnih pojava, razviti kritičko mišljenje i prosuđivanje,
uvoditi u znanstveni način razmišljanja i odgajati za ispravan odnos prema prirodi i čovjekovoj okolini,
osposobiti za samostalno rješavanje problema, ali i za konstruktivnu suradnju pri timskome radu.

 

8. razred

Nastavni program iz fizike temelji se na suvremenim znanstvenim spoznajama o prirodi. Program uključuje temeljne sadržaje kojima učenici trebaju ovladati da bi razumjeli pojave u prirodi i primijenili ih u svakodnevnom životu. Nastava fizike u korelaciji je s ostalim prirodoznanstvenim predmetima (kemija, biologija, geografija) i s matematikom, što učenicima omogućuje stvaranje cjelovite predodžbe prirode. Program se osniva na iskustvenom učenju (problemska i istraživačka nastava), čime se učenici nastoje zainteresirati i potaknuti na dublje proučavanje fizike.

CILJ

Nastava fizike treba učenicima omogućiti razumijevanje prirodnih pojava, osnovno poznavanje metoda i tehnika znanstvenoga istraživanja prirode, primjenu usvojenih spoznaja iz fizike u svakodnevnom životu, tehnici i proizvodnji, te razvijanje sposobnosti znanstvenoga mišljenja i samostalnoga rješavanja problema.

ZADAĆE

Učenike treba:

upoznati s najvažnijim prirodnim pojavama, stanjima i procesima te im omogućiti razumijevanje fizičkih zakona i zakonitosti,
poučiti kako znanstvenim jezikom fizike opisivati zanimljive pojave i procese u prirodi i svakodnevici,
motivirati da postavljaju pitanja i tragaju za odgovorima,
poučiti da osmisle, izvode i analiziraju jednostavne pokuse, postavljaju pretpostavke i stvaraju jednostavne slike o pojavama,
osposobiti za primjenu spoznaja i metoda fizike u suvremenom životu, tehnici i proizvodnji te za stjecanje tehničke i prirodoznanstvene kulture
poticati na logičko i samostalno zaključivanje te u njima, pri proučavanju prirodnih pojava, razviti kritičko mišljenje i prosuđivanje,
uvoditi u znanstveni način razmišljanja i odgajati za ispravan odnos prema prirodi i čovjekovoj okolini,
osposobiti za samostalno rješavanje problema, ali i za konstruktivnu suradnju pri timskome radu.

 

preskoči na navigaciju