preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci

Login
E-Dnevnik

Popis udžbenika

E-knjižnica

On-line katalog naše knjižnice

Novinarska skupina

Web stranica naše novinarske skupine.

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 3. 2022.

Ukupno: 60550
Ovaj mjesec: 1412
Ovaj tjedan: 520
Danas: 49
Školska prehrana

Vremenska prognoza

http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/cartoons/images/agcartoons5.gif

Nauči šah online

Šah uz školu po modelu Garryja Kasparova

Školsko zvono

http://leusd.ohs.schoolfusion.us/modules/groups/homepagefiles/cms/568565/Image/old_school_bell_ringing_hg_clr.gif

"Plastičnim čepovima do skupih lijekova"

Eko kutak

Juhuhu portal

http://www.travel-design.com/foto/onpage/Hrvatska127_Kartaparkoviprir.gif

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_jmVrHUtGq7unO7_HQL25UN6x0FXJQ7DhjV1g4JYqX65-sx-4

Obiteljski kutak

http://hlapic.net/templates/hlapko/img/header_10.png

http://www.sretnodijete.net/themes/default/images/logo.jpg

http://www.sretnodijete.net/ads/adpeeps.php?bfunction=fetchad&uid=100000&cid=93947&aid=213&atype=1&bzone=default&bsize=160x160

http://www.hrabritelefon.hr/pic/184/207/original.jpg

http://www.sigurnijiinternet.hr/wp-content/uploads/2012/07/CSI-finalni-header-1-7.png

http://ss-industrijsko-obrtnicka-sb.skole.hr/upload/ss-industrijsko-obrtnicka-sb/images/static3/1322/Image/european_union.gif

Knjižnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Napredak
Autor: Darko Mihalina, 4. 1. 2018.

Teme članaka u pedagoškom časopisu "Napredak" u 2017. godini.


NAPREDAK br. 1-2, siječanj – lipanj, god. 158/2017.

  • Podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za poučavanje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku (Izvorni znanstveni članak)

Vesna Budinski ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

  • Karakteristike fonološke obrade djece s teškoćama čitanja (Izvorni znanstveni članak)

Draženka Blaži ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 
Emica Farago ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 
Petra Pavić ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 

  • Pojedini aspekti uključenosti roditelja u školovanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju i učenika bez teškoća (Prethodno priopćenje)

Jasmina Vrkić Dimić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju 
Zora Zuckerman ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju 
Marina Blaži Pestić 

  • Socijalna distanca prema vršnjacima različitih etničkih grupa – utjecaj percipiranih razrednih normi i ostvarenog kontakta (Izvorni znanstveni članak)

Jasmina Tomašić Humer ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku 
Marija Milić ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku

  • Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj (Pregledni rad)

Ksenija Rukavina Kovačević ; Riječka nadbiskupija, Rijeka 
Kornelija Mrnjaus   ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci 

  • Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva (Izvorni znanstveni članak)

Alena Letina ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 
Marija Ištvanić 

  • Postoji li veza između poznavanja značenja ključnih pojmova u području kemijskog vezivanja i uspješnog rješavanja odgovarajućih zadataka? (Izvorni znanstveni članak)

Roko Vladušić ; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet 
Mia Ožič   ; OŠ Plitvička jezera, Mukinje

  • Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj (Prethodno priopćenje)

Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu 

  • Određenje roditeljskih prava u kontekstu ustanove ranog i predškolskog odgoja (Stručni rad)

Željka Pintar ; Dječji vrtić Kustošija, Zagreb 

 

NAPREDAK br. 4, listopad – prosinac, god. 158/2017.

Majda Rijavec i Melita Ivanković: Dispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskog uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnog zadovoljstva učenika (izvorni znanstveni članak

Kristina Krulić Kuzman, Tena Veliki i Vladimir Takšić: Važnost emocionalne inteligencije u objašnjenju problematike vršnjačkog nasilja (izvorni znanstveni članak)

Dijana Drandić: Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog obrazovanja (izvorni znanstveni članak)

Nataša Vlah i Martina Ferić: Potreba za ranom intervencijom djeci u vrtiću – perspektiva odgojitelja (prethodno priopćenja)

Josipa Burušić, Mirta Blažev i Ivan Dević: Intervencijski programi u STEM području: analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (pregledni članak)

Andrej Sweeney i Mirjana Posavec: Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivistčkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepta na razini razumijevanja (stručni članak)

 

NAPREDAK br. 3, srpanj – rujan, god. 158/2017.

Andreja Bubić i Tonća Jukić: Jedna lasta (ne) čini proljeće: Perspektiva pojedinca u kontekstu održivog razvoja (prethodno priopćenje)

Martina Kolar Billege i Kata s. Amabilis Jurić: Duhovni aspekt kao komponenta ocjelovljenja odgoja i obrazovanja (prethodno priopćenje)

Neala Ambrosi-Randić i Žanet Glivarec: Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi (izvorni znanstveni članak)

Davor Brđanović: Vrednovanje u glazbenom obrazovanju i obrazovna reforma: stavovi nastavnika glazbene škole prema godišnjem ispitu sviranja instrumenata (prethodno priopćenje)

PRIKAZ / OSVRTI

Vladimir Paar i Nevio Šetić (ur.) Prilozi za raspravu u obrazovnoj i kurikularnoj reformi – kritike i vizije (nevio Šetić)

Susan E. Elliott-Johs (ur.) Vodstvo za promjene u obrazovanju učitelja (Jadranka Stojković)

Miljenko Hajdarović: Osvrt na prethodno priopćenje „Facebook“ – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti

Sergej Filipović i Andrea Vučetić: Osvrt na osvrt profesora Miljenka Hajdarovića

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Knjižnica

  

RADNO VRIJEME KNJIŽNICE

Ponedjeljak - petak

8.00 - 14.00

 

Telefon: 035/ 470-071

e-mail: knjiznica@os-vcemin-donjiandrijevci.skole.hr

 

ŠKOLSKA KNJIŽNICA

Učenici škole ujedno su i članovi školske knjižnice. Članovi knjižnice mogu posuđivati knjige tijekom cijele nastavne godine. Poželjno je vratiti knjigu u roku od 21 dan od dana posudbe, kako bi je mogli koristiti i drugi učenici. Članovi knjižnice su dužni odnositi se prema knjigama s pažnjom i čuvati ih od svakog oštećenja.

Učenici mogu slobodno pregledavati knjige u knjižnici i čitati časopise. Ne posuđenu knjigu potrebno je vratiti na njeno mjesto. Ako učenik nije siguran gdje treba vratiti knjigu, treba je donijeti knjižničaru koji će je vratiti na njeno mjesto. Krivo uložena knjiga je za neko vrijeme izgubljena knjiga...

Cjelokupni fond knjižnice  Osnovne škole "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci broji 7854 knjiga, 6087 knjiga se nalazi u učeničkom fondu, a 1758 knjiga u učiteljskom fondu.

Osim knjiga,  knjižnica je pretplaćena i na više časopisa (Modra lasta, Smib, Prvi izbor, Radost, Moj planet, Bug, Matka, Meridijani, Napredak, Zrno, Unikat). Od novina na policama knjižnice mogu se naći Školske novine.

Dođite u knjižnicu i posudite knjigu, istražujte koristeći se enciklopedijama, leksikonima i atlasima, pronađite nepoznate riječi u rječnicima, pročitajte neki od časopisa. Dođite na druženje s knjigom... Učinite to i postat ćete bogati, bogati ZNANJEM!

 

 ZAŠTO ČITATI?

 

Knjižnica je prostor u kojem su pohranjena mnoga znanja. Na nama je da ih poželimo koristiti... Čitajmo i maštajmo!

 

KAKO PRONAĆI KNJIGU KOJU ŽELIŠ?

 

Kada uđeš u knjižnicu, uočit ćeš određene oznake na policama. Pogledaj što one znače!

M  –  KNJIŽEVNOST ZA NAJMLAĐE

D  – DJEČJA KNJIŽEVNOST

O  – KNJIŽEVNOST ZA MLADEŽ

N  –  NARODNA KNJIŽEVNOST

 I  –  IGROKAZI

M -  Na policama s oznakom M (mladi) nalaze se knjige za najmlađe: bajke, slikovnice, priče i pjesmice (učenici prvog razreda).

D –  Na policama s oznakom D (djeca) nalaze se knjige zabavnog sadržaja, uzbudljivi pustolovni romani, romani o putovanjima u nepoznate krajeve, pripovijetke o životinjama, znanstveno-fantastična djela (učenici od 2. do 6. razreda).

O  - Oznaka O (omladina) nalazi se na policama s knjigama na kojima se nalaze povijesni i pustolovni romani, putopisi, dnevnici kao i knjige drugih žanrova namijenjeni učenicima završnih razreda

(učenici 7. i 8. razreda).

N – Slovo N označava policu s knjigama koje nam oslikavaju životna  iskustva prošlih naraštaja kroz pripovijetke, bajke, basne, pjesme, zagonetke, poslovice…

I – Polica koja nosi oznaku I sadrži igrokaze, djela predviđena za scenski izražaj.

 

Poseban odjel u knjižnici čini referentna zbirka. Referentnu zbirku čine knjige koje se ne iznose iz knjižnice, odnosno koriste se u knjižnici, a čine je enciklopedije, leksikoni, atlasi, rječnici i priručnici. Knjige iz referentne zbirke su složene po stručnim oznakama.

Djela koja ne spadaju u lektiru, a također se nalaze u knjižničnom fondu složena su na polici s oznakom Lijepa književnost. To su djela domaćih i stranih autora namijenjena onima koji žele više i koji u knjizi vide dobrog prijatelja u slobodno vrijeme.

Knjige iz učeničkog fonda na policama su složene abecednim redom prezimena autora.

 

 

                                                               

 

 

 

preskoči na navigaciju