2018-01-04 10:42:00

Napredak

Teme članaka u pedagoškom časopisu "Napredak" u 2017. godini.

NAPREDAK br. 1-2, siječanj – lipanj, god. 158/2017.

Podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za poučavanje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku (Izvorni znanstveni članak)

Vesna Budinski ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Karakteristike fonološke obrade djece s teškoćama čitanja (Izvorni znanstveni članak)

Draženka Blaži ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 
Emica Farago ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 
Petra Pavić ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 

Pojedini aspekti uključenosti roditelja u školovanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju i učenika bez teškoća (Prethodno priopćenje)

Jasmina Vrkić Dimić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju 
Zora Zuckerman ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju 
Marina Blaži Pestić 

Socijalna distanca prema vršnjacima različitih etničkih grupa – utjecaj percipiranih razrednih normi i ostvarenog kontakta (Izvorni znanstveni članak)

Jasmina Tomašić Humer ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku 
Marija Milić ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku

Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj (Pregledni rad)

Ksenija Rukavina Kovačević ; Riječka nadbiskupija, Rijeka 
Kornelija Mrnjaus   ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci 

Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva (Izvorni znanstveni članak)

Alena Letina ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 
Marija Ištvanić 

Postoji li veza između poznavanja značenja ključnih pojmova u području kemijskog vezivanja i uspješnog rješavanja odgovarajućih zadataka? (Izvorni znanstveni članak)

Roko Vladušić ; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet 
Mia Ožič   ; OŠ Plitvička jezera, Mukinje

Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj (Prethodno priopćenje)

Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu 

Određenje roditeljskih prava u kontekstu ustanove ranog i predškolskog odgoja (Stručni rad)

Željka Pintar ; Dječji vrtić Kustošija, Zagreb 

 

NAPREDAK br. 4, listopad – prosinac, god. 158/2017.

Majda Rijavec i Melita Ivanković: Dispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskog uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnog zadovoljstva učenika (izvorni znanstveni članak

Kristina Krulić Kuzman, Tena Veliki i Vladimir Takšić: Važnost emocionalne inteligencije u objašnjenju problematike vršnjačkog nasilja (izvorni znanstveni članak)

Dijana Drandić: Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog obrazovanja (izvorni znanstveni članak)

Nataša Vlah i Martina Ferić: Potreba za ranom intervencijom djeci u vrtiću – perspektiva odgojitelja (prethodno priopćenja)

Josipa Burušić, Mirta Blažev i Ivan Dević: Intervencijski programi u STEM području: analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (pregledni članak)

Andrej Sweeney i Mirjana Posavec: Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivistčkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepta na razini razumijevanja (stručni članak)

 

NAPREDAK br. 3, srpanj – rujan, god. 158/2017.

Andreja Bubić i Tonća Jukić: Jedna lasta (ne) čini proljeće: Perspektiva pojedinca u kontekstu održivog razvoja (prethodno priopćenje)

Martina Kolar Billege i Kata s. Amabilis Jurić: Duhovni aspekt kao komponenta ocjelovljenja odgoja i obrazovanja (prethodno priopćenje)

Neala Ambrosi-Randić i Žanet Glivarec: Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi (izvorni znanstveni članak)

Davor Brđanović: Vrednovanje u glazbenom obrazovanju i obrazovna reforma: stavovi nastavnika glazbene škole prema godišnjem ispitu sviranja instrumenata (prethodno priopćenje)

PRIKAZ / OSVRTI

Vladimir Paar i Nevio Šetić (ur.) Prilozi za raspravu u obrazovnoj i kurikularnoj reformi – kritike i vizije (nevio Šetić)

Susan E. Elliott-Johs (ur.) Vodstvo za promjene u obrazovanju učitelja (Jadranka Stojković)

Miljenko Hajdarović: Osvrt na prethodno priopćenje „Facebook“ – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti

Sergej Filipović i Andrea Vučetić: Osvrt na osvrt profesora Miljenka Hajdarovića

 


Osnovna škola "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci