2018-01-04 10:42:00 Napredak Teme članaka u pedagoškom časopisu "Napredak" u 2017. godini. NAPREDAK br. 1-2, siječanj – lipanj, god. 158/2017. Podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za poučavanje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku (Izvorni znanstveni članak)Vesna Budinski ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Karakteristike fonološke obrade djece s teškoćama čitanja (Izvorni znanstveni članak)Draženka Blaži ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Jasmina Vrkić Dimić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju Jasmina Tomašić Humer ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku Ksenija Rukavina Kovačević ; Riječka nadbiskupija, Rijeka Alena Letina ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Roko Vladušić ; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu Određenje roditeljskih prava u kontekstu ustanove ranog i predškolskog odgoja (Stručni rad)Željka Pintar ; Dječji vrtić Kustošija, Zagreb
NAPREDAK br. 4, listopad – prosinac, god. 158/2017. Majda Rijavec i Melita Ivanković: Dispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskog uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnog zadovoljstva učenika (izvorni znanstveni članak Kristina Krulić Kuzman, Tena Veliki i Vladimir Takšić: Važnost emocionalne inteligencije u objašnjenju problematike vršnjačkog nasilja (izvorni znanstveni članak) Dijana Drandić: Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog obrazovanja (izvorni znanstveni članak) Nataša Vlah i Martina Ferić: Potreba za ranom intervencijom djeci u vrtiću – perspektiva odgojitelja (prethodno priopćenja) Josipa Burušić, Mirta Blažev i Ivan Dević: Intervencijski programi u STEM području: analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (pregledni članak) Andrej Sweeney i Mirjana Posavec: Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivistčkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepta na razini razumijevanja (stručni članak)
NAPREDAK br. 3, srpanj – rujan, god. 158/2017. Andreja Bubić i Tonća Jukić: Jedna lasta (ne) čini proljeće: Perspektiva pojedinca u kontekstu održivog razvoja (prethodno priopćenje) Martina Kolar Billege i Kata s. Amabilis Jurić: Duhovni aspekt kao komponenta ocjelovljenja odgoja i obrazovanja (prethodno priopćenje) Neala Ambrosi-Randić i Žanet Glivarec: Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi (izvorni znanstveni članak) Davor Brđanović: Vrednovanje u glazbenom obrazovanju i obrazovna reforma: stavovi nastavnika glazbene škole prema godišnjem ispitu sviranja instrumenata (prethodno priopćenje) PRIKAZ / OSVRTI Vladimir Paar i Nevio Šetić (ur.) Prilozi za raspravu u obrazovnoj i kurikularnoj reformi – kritike i vizije (nevio Šetić) Susan E. Elliott-Johs (ur.) Vodstvo za promjene u obrazovanju učitelja (Jadranka Stojković) Miljenko Hajdarović: Osvrt na prethodno priopćenje „Facebook“ – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti Sergej Filipović i Andrea Vučetić: Osvrt na osvrt profesora Miljenka Hajdarovića
|
Osnovna škola "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci |