« Svibanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Podjela svjedodžbi bit će 30.lipnja za učenike osmih razreda i razredne nastave u 10.00h.
Učenike osmih razreda dovoze roditelji.
Za učenike od 5.do 7.razreda podjela svjedodžbi bit će 4.srpnja u 8.00h.
Autobus će 4.srpnja doći po učenike u uobičajeno vrijeme, a povratak je odmah po podjeli svjedodžbi.
Ravnateljica i stručna služba Škole
Sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju, za učenika koji na kraju godine ima ocjenu nedovoljan (1) iz najviše dva nastavna predmeta, škola je dužna organizirati pomoć u učenju i nadoknađivanju znanja kroz dopunski nastavni rad koji je učenik dužan pohađati.
U našoj školi dopunski nastavni rad održavat će se od ponedjeljka 27.lipnja 2022.g. do petka 1.srpnja 2022.g. prema sljedećem rasporedu:
POVIJEST: 8.00 - 9.35h
HRVATSKI JEZIK: 9.40 – 11.15h
NJEMAČKI JEZIK: 9.40 – 11.15h
Ravnateljica i stručna služba Škole
Tijekom sljedećeg tjedna bit će organizirano vraćanje udžbenika u područnim i matičnoj školi.
Molimo učenike i roditelje da dobro pregledaju udžbenike, uklone omote, slože ih po predmetima te da ih roditelji donesu u školu prema priloženom rasporedu.
RADNE BILJEŽNICE NE VRAĆATE.
PONEDJELJAK, 27.LIPNJA
PŠ Staro Topolje: 8.00-10.00h
PŠ Sredanci: 8.00-10.00h
PŠ Divoševci: 8.00-10.00h
Matična škola:
Razredni odjel |
Vrijeme |
4.a |
8.00-9.30h |
3.a |
9.30-11.00h |
1.a |
11.00-12.30h |
5.a |
8.00-9.30h |
5.b |
9.30-11.00h |
6.a |
11-12.30h |
UTORAK, 28.LIPNJA
Razredni odjel |
Vrijeme |
2.a |
8.00-9.30h |
2.b |
9.30-11.00h |
8.a |
8.00-9.30h |
6.b |
9.30-11.00h |
8.b |
11.00-12.30h |
SRIJEDA, 29.LIPNJA
Razredni odjel |
Vrijeme |
7.a |
8.00-9.30h |
7.b |
9.30-11.00h |
Državno natjecanje ''Sigurno u prometu'' održano je u Rovinju od 17. do 19. svibnja. 21 ekipa učenica i učenika petih i šestih razreda natjecala se u poznavanju prometnih propisa i sigurnosnih pravila te u vještinama upravljanja biciklom.
Natjecanje je održano u Osnovnoj školi „Juraj Dobrila“ u Rovinju te u obližnjoj sportskoj dvorani, a organizirali su ga Hrvatski autoklub i Agencija za odgoj i obrazovanje odnosno Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, uz podršku Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa. Domaćin i suorganizator natjecanja bio je Autoklub Pula-Rovinj.
Cilj natjecanja je sustavno povećavati sigurnost cestovnog prometa djece koja tijekom natjecanja stječu znanja i vještine iz poznavanja prometnih propisa i pravila te vještina upravljanja biciklom radi samostalnog sudjelovanja u cestovnom prometu.
Na državnom natjecanju ''Sigurno u prometu'' sudjelovao je i naš učenik Domagoj Ćosić iz 5.b razreda koji je ostvario izvrsne rezultate. Kao član ekipe Brodsko-posavske županije s još dvoje učenika iz Starog Petrovog Sela i jednim učenikom iz Lužana osvojio je 1.mjesto, a pojedinačno je Domagoj bio 5. na državnom najecanju ''Sigurno u prometu''.
Čestitamo Domagoju, njegovoj mentorici Ančici Jularić i cijeloj ekipi Brodsko-posavske županije!
REPUBLIKA HRVATSKA
UPRAVNI ODJEL ZA OBRAZOVANJE, ŠPORT I KULTURU
BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE
Temeljem članka 17. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj škol i („Narodne novine“ broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12, 94/13., 152/14., 07/17., 68/18. ,98/19. i 64/20.) i Pravilnika o postupku utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta, učenika te sastavu stručnih povjerenstava („Narodne novine“ broj 67/14.), Upravni odjel za obrazovanje, šport i kulturu
OBAVJEŠTAVA RODITELJE O
UPISU DJECE U PRVI RAZRED
OSNOVNE ŠKOLE
„VIKTOR CAR EMIN'', DONJI ANDRIJEVCI
u prostorima matične škole, Trg kralja Tomislava 8, Donji Andrijevci
1. lipnja 2022.g. u 11h (srijeda)
UVJET:
U 1. razred osnovne škole upisuju se djeca koja su do 01. travnja 2022. godine navršila 6 godina života, kao i djeca kojima je odobren prijevremeni upis, te koja su prošle školske godine imala odgodu upisa ili iz drugih razloga nisu upisana u školu, a školski su obveznici.
POTREBNI DOKUMENTI:
NAPOMENA:
Prema članku 135. stavku 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi roditelj je dužan upisati djete, školskog obveznika u osnovnu školu. Roditelj koji postupi suprotno, kaznit će se za prekršaj novčanom kaznom sukladno članku 152. Zakona.
Ukoliko niste u mogućnosti doći u navedeno vrijeme, javite se pedagoginji ili defektologinji osobno u uredu ili na broj telefona 471-102.
Poštovani roditelji i učenici,
na zamolbu Općine Donji Andrijevci obavještvamo vas o provođenju besplatnih STEM radionica.
Više o navedenom možete pročitati ovdje.
U prilogu možete pogledati školski jelovnik za svibanj 2022.g.
Policijski službenici Policijske postaje Slavonski Brod s ispostavom Vrpolje Božo Begović i Luka Pastuović održali su 5. travnja predavanje za učenike sedmih razreda o vršnjačkom nasilju s naglaskom na elektroničko nasilje. Učenici su saznali koji su to pojavni oblici nasilja u virtualnom svijetu, na koje zamke mogu naići prilikom korištenja društvenih platformi, kakve posljedice to može imati za njih te na koji se način mogu zaštititi. S obzirom na njima vrlo blisku temu, učenici su se također rado uključivali u razgovor i iznosili vlastite primjere situacija u kojima su bili žrtve ili počinitelji vršnjačkog nasilja. U predavanju se dotaklo i teme obiteljskog nasilja u kojem djeca nažalost ponekad budu žrtve te policija apelira da takva ponašanja u obitelji uvijek treba prijaviti, ili policiji ili nekoj osobi od povjerenja u školi. Između ostalog, učenici su imali priliku upoznati kontakt policajca koji je nadležan za našu lokalnu zajednicu i kojemu se mogu obratiti za bilo kakvu pomoć. Zahvaljujemo se našim gostima na vrlo dobroj suradnji sa školom.
Ravnateljica i stručna služba Škole
U prilogu možete pogledati školski jelovnik za travanj 2022.g.
BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA
OPĆINA DONJI ANDRIJEVCI
OSNOVNA ŠKOLA „VIKTOR CAR EMIN”
DONJI ANDRIJEVCI
KLASA: 112-02/22-01/1
URBROJ: 2178-4-1-22-130
D.Andrijevci, 17. ožujka 2022.
Na temelju članka 125. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11,16/12, 86/12, 94/13, 136/14 – RUSRH 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20 ) te članka 72. Statuta Osnovne škole „Viktor Car Emin“ Donji Andrijevci, Mirta Degmečić, prof, ravnateljica škole donosi
ODLUKU
o nezasnivanju radnog odnosa
U Osnovnoj školi „Viktor Car Emin“ Donji Andrijevci neće biti zasnovan radni odnos na radnom mjestu spremač/ica- nepuno radno vrijeme, 20 sati tjednog radnog vremena, za koje je objavljen natječaj dana 16. veljače 2022. godine na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči škole.
BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA „VIKTOR CAR EMIN“
DONJI ANDRIJEVCI
KLASA: 112-02 /22-01/3
URBROJ: 2178- 4-1-22-132
Donji Andrijevci, 18. ožujka 2022.
KANDIDATIMA PRIJAVLJENIMA NA NATJEČAJ OD 16. VELJAČE 2022.
PREDMET: Obavijest o izboru kandidata
U utorak, 15.ožujka 2022.g. policijski službenici Postaje granične policije Vrpolje održali su edukativno predavanje za učenike šestog razreda na temu prevencije vršnjačkog nasilja u školama. Kao najvažnije istaknuli su prepoznavanje i prijavljivanje neprihvatljivih oblika ponašanja kako bi škola, policija i druge službe mogle pravovremeno i primjereno reagirati. Učenici su sa zanimanjem pratili predavanje.
BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA „VIKTOR CAR EMIN“
DONJI ANDRIJEVCI
KLASA: 112-02 /22-01/2
URBROJ: 2178-4-1-22-110
Donji Andrijevci, 4. ožujka 2022.
KANDIDATIMA PRIJAVLJENIMA NA NATJEČAJ OD
16. VELJAČE 2022.
PREDMET: Poziv na procjenu odnosno testiranje kandidata
Nakon uvida u prijave kandidata prijavljenih na natječaj za radna mjesta spremačica, Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata poziva kandidate na procjenu odnosno testiranje.
Sukladno članku 13. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje i odluci Povjerenstva, kandidati će biti usmeno testirani razgovorom.
Povjerenstvo će provesti procjenu i testiranje kandidata u petak, 11. ožujka 2022, godine s početkom u 11,30 sati u prostorijama Osnovne škole „Viktor Car Emin“, Trg kralja Tomislava 8, Donji Andrijevci.
O točnom terminu testiranja, kandidati će biti obaviješteni putem e-maila.
Kandidati su dužni sa sobom imati odgovarajuću identifikacijsku ispravu (osobnu iskaznicu, putovnicu ili vozačku dozvolu).
Predsjednica Povjerenstva
____________________
Darija Đurić
BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA „VIKTOR CAR EMIN“
DONJI ANDRIJEVCI
KLASA: 112-02 /22-01/1
URBROJ: 2178-4-1-22-110
Donji Andrijevci, 4. ožujka 2022.
KANDIDATIMA PRIJAVLJENIMA NA NATJEČAJ OD
16. VELJAČE 2022.
PREDMET: Poziv na procjenu odnosno testiranje kandidata
Nakon uvida u prijave kandidata prijavljenih na natječaj za radna mjesta učitelja razredne nastave, stručnog suradnika pedagoga i učitelja geografije, Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata poziva kandidate na procjenu odnosno testiranje.
Sukladno članku 13. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje i odluci Povjerenstva, kandidati će biti usmeno testirani iz područja procjene odnosno testiranja za odgojno obrazovne radnike.
Povjerenstvo će provesti procjenu i testiranje kandidata:
- za kandidate prijavljene na natječaj za radna mjesta učitelja razredne nastave u četvrtak, 10. ožujka 2022. s početkom u 8,00 sati u prostorijama Osnovne škole „Viktor Car Emin“, Trg kralja Tomislava 8, Donji Andrijevci.
- za kandidate prijavljene na natječaj za radno mjesto stručnog suradnika pedagoga škole u četvrtak, 10. ožujka 2022. s početkom u 9,00 sati u prostorijama Osnovne škole „Viktor Car Emin“, Trg kralja Tomislava 8, Donji Andrijevci.
- za kandidate prijavljene na natječaj za radno mjesto učitelja geografije u četvrtak, 10. ožujka 2022. s početkom u 9,45 sati u prostorijama Osnovne škole „Viktor Car Emin“, Trg kralja Tomislava 8, Donji Andrijevci
O točnom terminu testiranja, kandidati će biti obaviješteni putem e-maila.
Kandidati su dužni sa sobom imati odgovarajuću identifikacijsku ispravu (osobnu iskaznicu, putovnicu ili vozačku dozvolu).
Predsjednica Povjerenstva
____________________
Darija Đurić
U prilogu se nalazi školski jelovnik za mjesec ožujak.
U prilogu se nalazi ljestvica poretka školskog natjecanja iz hrvatskoga jezika.
Pedagoginja: Anđela Dončić
Osnovna škola „Viktor Car Emin”
Donji Andrijevci
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10., 105/10, 90/11,5/12,16/12, 86/12, 94/13,152/14, 7/17 i 68/18, 98/19, 64/20), članaka 6.,7. i 10. Pravilnika o radu, te članaka 5.,6. i 7. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje ( u daljnjem tekstu : Pravilnik) Osnovne škole „Viktor Car Emin“ Donji Andrijevci ravnateljica Osnovne škole „Viktor Car Emin” Donji Andrijevci, Trg kralja Tomislava 8, Donji Andrijevci objavljuje:
NATJEČAJ
za zasnivanje radnog odnosa
1 izvršitelj/ica na određeno, puno radno vrijeme, 40 sati ukupnog tjednog radnog vremena, do povratka radnika sa bolovanja, a najduže do 30. lipnja 2022. godine
1 izvršitelj/ica na određeno, puno radno vrijeme, 40 sati ukupnog tjednog radnog vremena, do povratka radnika sa bolovanja, a najduže do 30. lipnja 2022. godine
1 izvršitelj/ica na određeno, puno radno vrijeme, 40 sati ukupnog tjednog radnog vremena, do povratka radnika sa bolovanja
4. Učitelj/ica geografije, rad u matičnoj školi
1 izvršitelj/ica na određeno, nepuno radno vrijeme, 30 sati ukupnog tjednog radnog
vremena, do povratka radnika sa bolovanja, a najduže do 30. lipnja 2022.godine
5. spremačica, rad u matičnoj školi
1 izvršitelj/ica na određeno, nepuno radno vrijeme, 20 sati ukupnog tjednog radnog
vremena, do povratka radnika sa bolovanja
6. spremačica, rad u matičnoj školi i PŠ Sredanci
1 izvršitelj/ica na određeno, puno radno vrijeme, 40 sati ukupnog tjednog radnog
vremena, do povratka radnika sa bolovanja
Redovito samotestiranje na SARS-CoV-2 brzim antigenskim testovima je dobrovoljno i besplatno te se obavlja jedanput tjedno. Razmak između dva samotestiranja treba biti podjednak.
Roditelj/skrbnik o pozitivnom rezultatu testiranja čim prije obaviještava liječnika te razrednika ili pedagoginju.
Razlika između redovitog (rutinskog) samotestiranja i dodatnog samotestiranja
ako se radi o pozitivnom rezultatu samotesta kojim su roditelji/skrbnici testirali učenika u vlastitom aranžmanu neki drugi dan kada se ne provodi rutinsko testiranje.
Dodatno testiranje pokreće i organizira Škola.
Prva isporuka testova
Testovi – po dva testa za pojedinog učenika - podijelit će se učenicima u ponedjeljak i utorak (14. i 15. veljače 2022. g.) te će ih oni ponijeti kući. To bi u većini slučajeva trebalo biti dovoljno za provođenje mjere samotestiranja dva tjedna u kojima se održava nastava. Napominjem da idući tjedan nema nastave zbog drugog dijela zimskog odmora učenika.
Testovi koji će se koristiti u programu mjere redovitog samotestiranja učenika koriste uzorak iz nosa, odnosno prednjeg dijela nosne šupljine (radi se o kratkom štapiću koji se ulaže najdublje do 2,5 cm u nosnicu).
Uz testove učenici će kući ponijeti i Upute proizvođača za provođenje testiranja , Obavijest MZO-a roditeljima te Obrazac/Izjavu koju roditelj/skrbnik treba potpisati ako ne želi testirati svoje dijete.
Video o samotestiranju koji je objavio Hrvatski zavod za javno zdravstvo možete pogledati na sljedećoj poveznici https://www.youtube.com/watch?v=ZU2N_cq1j-0.
Prema uputama proizvođača nije uputno da učenici mlađi od 16 godina provode samotestiranje bez nadzora ili pomoći odraslih osoba te vas molimo da vi kao roditelji/skrbnici provedete testiranje ili u slučaju stariji i samostalnih učenika pomognete ili nadzirete testiranje.
Ako roditelj/skrbnik želi testirati svoje dijete testom koji je sam nabavio, treba potpisati izjavu kojom potvrđuje da testira dijete o vlastitom trošku, tj, koristi neki od testova koji su na razini Europske unije odobreni za samotestiranje.
Termini redovitog (rutinskog) samotestiranja
S obzirom da ćemo testove podijeliti učenicima danas i sutra prije podne, prvo samotestiranje je potrebno obaviti u utorak, 15. veljače navečer ili u srijedu, 16. veljače ujutro, dakle prije dolaska na nastavu.
Ako je rezultat testiranja negativan, roditelj/skrbnik to mora evidentirati u jednu bilježnicu kako bi u školi znali da učenik/ca sudjeluje u mjeri redovitog samotestiranja.
Roditelj/skrbnik o pozitivnom rezultatu testiranja čim prije obaviještava liječnika te razrednika ili pedagoginju, a učenik/ca ne dolazi u školu.
Za drugo redovito samotestiranje termin ćemo javiti putem razrednika.
Koji učenici provode samotestiranje?
Svi učenici čiji roditelji/skrbnici su odlučili da njihovo dijete provodi mjeru redovitog samotestiranja. Redovito (rutinsko) samotestiranje svih učenika pomoći će u održavanju nastave u učionicama te će smanjiti rizik od obolijevanja učenika, djelatnika škole, članova obitelji i prijatelja.
Učenici koji su u slučaju kontakta s pozitivnom osobom oslobođeni karantene temeljem preboljenja i cijepljenja sukladno uputama HZJZ-a koje možete pogledati ovdje mogu, ovisno o dogovoru škole i roditelja/skrbnika, sudjelovati u rutinskom samotestiranju na dva načina:
1. kao i drugi učenici ili
2. na način da se samotestiraju samo u slučaju pozitivnog testa tijekom rutinskog samotestiranja drugih učenika u istome razrednom odjelu.
Roditelji čija su djeca oslobođena karantene sukladno spomenutim uputama trebaju javiti razredniku za koji način sudjelovanja u redovitom (rutinskom) testiranju su se odlučili.
Roditelji/skrbnici koji nisu suglasni s provedbom mjere samotestiranja
ispunjavaju obrazac/izjavu i dostavljaju ga razredniku ili u tajništvo Škole.
Učenik koji ne sudjeluje u redovitom samotestiranju, nastavlja pohađati školu uobičajeno, ali kod kontakta s pozitivnom osobom ne dolazi u školu nego ostaje kod kuće u samoizolaciji.
Ako netko ne preuzme testove, bez obzira je li potpisao izjavu ili ne, znači da ne želi sudjelovati u programu redovitog samotestiranja kojim se ukida samoizolacija za učenike. Ako roditelj/skrbnik na bilo koji drugi način usmeno ili pismeno kaže da ne želi da se njegovo dijete testira te ne dostavlja rezultate testiranja školi, smatra se da taj učenik ne sudjeluje u programu redovitog samotestiranja na SARS-COV-2 te u slučaju bliskog kontakta s oboljelim od COVID-19/pozitivnim na SARS-COV-2 podliježe mjeri zdravstvenog nadzora u samoizolaciji, osim ako nije izuzet od te mjere, sukladno preporukama HZJZ-a.
Što ako je rezultat testiranja pozitivan?
Ako se ispostavi da je neki rezultat tijekom provođenja redovitog samotestiranja pozitivan, roditelj čim prije obaviještava razrednika/pedagoginju i liječnika, a učenik ne dolazi u školu. Onaj razredni odjel u kojem se pojavi pozitivan rezultat (jedan ili više pozitivnih rezultata) provodi dodatno samotestiranje. O terminu dodatnog samotestiranja te podjeli dodatnih testova ako bude potrebno odlučit će Škola. Dodatno testiranje treba biti svakako čim prije od saznanja o pozitivitetu.
Škola pokreće postupak dodatnog samotestiranja razrednog odjela čak i ako se radi o pozitivnom rezultatu samotesta kojim su roditelji/skrbnici testirali učenika u vlastitom aranžmanu, bez da se čeka potvrda BAT-om u zdravstvenoj ustanovi.
Ako se simptomi zarazne bolesti koji upućuju na COVID-19 pojave bilo koji drugi dan kada se ne provodi redovito testiranje , učenik ostaje kod kuće i javlja se liječniku. Liječnik odlučuje o testiranju te u slučaju pozitivnog nalaza roditelji javljaju školi da je učenik pozitivan. Škola tada organizira dodatno samotestiranje razrednog odjela – tj, obavještava roditelje da je potrebno obaviti dodatno samotestiranje.
Postupanje kod kućnog kontakta
Kod kućnog kontakta (dakle netko od ukućana učenika je pozitivan) potreban je dodatan oprez. Učenik , da bi bio oslobođen samoizolacije, treba se samotestirati u vlastitom aranžmanu svaki drugi dan za vrijeme izolacije pozitivnog ukućana te još 7 dana po isteku izolacije pozitivnog ukućana.
Druga isporuka testova
Druga isporuka testova očekuje se krajem veljače ili početkom ožujka 2022. g. i trebala bi biti dostatna za nastavak provođenja mjere tijekom još tri tjedna.
Više informacija o samotestiranju učenika možete pronaći ovdje.
U prilogu ove obavijesti je:
Ravnateljica Škole
Mirta Degmečić
Dragi učenici, djelatnici i mještani 11. veljače u svim državama Europske unije obilježava se Dan europskog broja 112. Pred vama se nalazi brošura i plakat u kojima se možete informirati o važnosti obilježavanja ovoga dana.
Pedagoginja: Anđela Dončić
U prilogu se nalazi školski jelovnik za mjesec veljaču.
Poštovani,
budući da se epidemiološka situacija pogoršala, u vrlo kratkom vremenskom periodu puno učenika naše škole je ili oboljelo od bolesti COVID – 19 ili je upućeno u samoizolaciju.
S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju te sukladno Preporuci Stožera civilne zaštite Brodsko – posavske županije nastava će se u OŠ Viktor Car Emin od 24. siječnja 2022. g. do 4. veljače 2022. g. održavati po modelu C, tj. nastava na daljinu ili online nastava. U slučaju promjene epidemiološke situacije moći će se odlučiti drugačije.
1. - 4. razred (matična i područne škole):
- nastava na daljinu održavat će se prema dogovoru s učiteljima i učiteljicama
5. – 8. razred
- nastava na daljinu održavat će se u realnom vremenu : putem videokonferencije ili putem neposrednog dopisivanja – platforma za komunikaciju Teams
Izostanci učenika s nastave bit će evidentirani. Ako bude nekakvih problema učenici se mogu obratiti razrednicima ili stručnoj službi Škole.
Ravnateljica i stručna služba Škole
U prilogu možete pogledati školski jelovnik za mjesec siječanj 2022.g.